21 cze 2018

próba mikrofonu

halo halo
czy ktoś mnie słyszy?
wariuję na stare lata, ale

WRACA DESZCZOWE LATO
NA WATTPADZIE >>klik<<
I, UWAGA, ZAMIERZAM JE SKOŃCZYĆ
jak ktoś przeczytał spojler w komentarzu pod ostatnią notką, to... to w sumie nadal nie ma zepsutej zabawy z czytania. jeśli was ciekawią losy Ewki i spółki, przyszykowałam dużo atrakcji na tej wyboistej drodze do końca wakacji z trójkątem zło
po prostu czuję, że należy im się zakończenie z prawdziwego zdarzenia, a nie notka i gif z Colinem
pozdrówki, jak ktoś zamierza podążać tą drogą ze mną

4 komentarze:

  1. YAY. CZEKAM.

    Szkoda tylko, że na wattpadzie, bo mam uczulenie na wattpada, ale postaram się jakoś przemóc ♥ Dla Ewki ♥♥♥

    Pozdrawiam gorąco,
    maxie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wattpad jest dla mnie wygodniejszy, bo przede wszystkim pokazuje mi powiadomienia, w przeciwieństwie do bloggera. Ale! kiedy poprawię już wszystkie osiemnaście rozdziałów i przejdę do pisania następnych, pomyślę o publikacji również tutaj. :D
      Pozdrówki!

      Usuń
  2. Usunęłaś tę opowieść z wattpada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest schowana, bo miałam przerwę, ale powinna niedługo wrócić, don't worry

      Usuń